Регламентні роботи

Для безвідмовної та ефективної, роботи газового обладнання, гарантування експлуатаційного терміну служби, забезпечення Вашої безпеки та економії коштів, що витрачаються на енергоносії, виробник настійно рекомендує проводити періодичні регламентні роботи, до яких відносяться перше введення в експлуатацію та щорічне технічне обслуговування.

Введення обладнання в експлуатацію здійснюється фахівцем  Авторизованого Сервісного Центру (АСЦ), який має відповідні дозвільні документи на виконання даного виду робіт та уповноваженого виробником. Проведення першого пуску є обов'язковою умовою надання гарантії на обладнання. Після введення обладнання в експлуатацію, в паспорті котла робиться відповідна відмітка. Дата першого пуску котла, є датою постановки котла на гарантію.

При введенні котла в експлуатацію виконуються наступні роботи:

Перевірка відповідності установки і монтажу вимогам заводу виробника, а також чинним нормам та правилам, що стосуються експлуатації опалювального обладнання, яке працює на газі.

 

  • Перевірка на герметичність водяних та газових контурів апарату;
  • Заміри робочих параметрів систем газопостачання, водопостачання та опалення;
  • Налаштування апарату відповідно конкретних параметрів системи газопостачання та опалення з метою досягнення максимальної ефективності роботи приладу;
  • Перевірка роботи котла у всіх режимах;
  • Перевірка спрацьовування всіх систем захисту котла, для його безпечної роботи;
  • Докладний інструктаж всіх осіб, відповідальних за експлуатацію котла.

Після проведення всього комплексу пусконалагоджувальних робіт опалювальне обладнання ставиться на гарантію.

 

Проведення щорічного технічного обслуговування є вимогою правил експлуатації обладнання, що працює на газі, і є необхідною умовою збереження гарантії на протязі всього гарантійного терміну.

Технічне обслуговування здійснюється фахівцями Авторизованих сервісних центрів (АСЦ), уповноваженими виробником. Проведення технічного обслуговування є платною послугою і оплачується згідно прейскуранта АСЦ. Для проведення даного виду робіт, необхідно звернутися в один з сервісних центрів, розташованих в вашому регіоні та подати заявку на проведення ТО. Після закінчення терміну гарантії виробник рекомендує укласти договір між замовником та АСЦ на щорічне проведення таких робіт. Це дозволить значно збільшити термін служби котла, уникнути випадків виникнення не штатних ситуацій та заощадити Ваш бюджет.

При виконанні щорічного технічного обслуговування проводяться наступні види робіт:

  • Перевірка тяги в димоході;
  • Чистка форсунок, газопальникового пристрою, отворів для припливу повітря до основного та пілотного пальників;
  • Перевірка герметичності всіх з'єднань;
  • Перевірка роботи датчиків контролю та безпеки;
  • Чищення димових каналів котла.